Početna stranica Početna stranica > Hobistika - Forum za hobi > Decoupage tehnika – salvetna tehnika > Decoupage galerija radova
  Aktivne teme Aktivne teme RSS Feed - spring - moje decoupage
  Pomoć Pomoć  Pretraga foruma   Događanja   Registracija Registracija  Prijava Prijava


spring - moje decoupage

 Odgovori Odgovori Stranica  123 15>
Korisnik
Poruka
spring View Drop Down
Mladi grm
Mladi grm
Avatar

Pridružen: 19 Listopad 2008
Status: Offline
Bodovi: 786
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje spring Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Tema: spring - moje decoupage
    Objavljeno: 11 Studeni 2008 u 14:33

Evo mojih radova.... ja sam ipak početnik i još mi treba puno puno žganaca da napravim nešto kao naše majstorice!!

Podložak za ljubičice...



.. za neka pomagala u kuhinji...



.. zamišljeno kao vaza za pozlačene šibe i dodani neki viseči ukrasi..





.. u ovom bi sljedeče godine trebala stajati osušena lavanda (trenutno je nemam)..






Eto da se nekaže da ja ništa ne radim!!Wink

Na vrh
Sponzorirani linkovi


Na vrh
OTOK View Drop Down
Cvjetni guru
Cvjetni guru
Avatar
Kreator Cvijet.info enciklopedije

Pridružen: 26 Rujan 2008
Status: Offline
Bodovi: 13777
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje OTOK Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 11 Studeni 2008 u 14:41

Radiš, radiš, i to dobro.

Ja sam nešto pokušavala s tom plavom salvetom i ništa mi nije dobro ispalo. Ova tvoja posuda za ljubičice je baš dobra
Na vrh
gortyna View Drop Down
Pustio korijenje
Pustio korijenje
Avatar

Pridružen: 04 Studeni 2008
Lokacija: Sweden
Status: Offline
Bodovi: 173
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje gortyna Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 11 Studeni 2008 u 14:58
I ja se slazem s Otok da radis i to dobro. Ove morske teme su za prizivanje ljeta. Wink
Na vrh
hippy View Drop Down
Trajnica
Trajnica
Avatar

Pridružen: 18 Lipanj 2008