Početna stranica Početna stranica > Hobistika - Forum za hobi > Decoupage tehnika – salvetna tehnika > Decoupage galerija radova
  Aktivne teme Aktivne teme RSS Feed - Ja kao početnik
  Pomoć Pomoć  Pretraga foruma   Događanja   Registracija Registracija  Prijava Prijava

Ja kao početnik

Odgovori Odgovori Stranica  123 4>
Korisnik
Poruka
tea... View Drop Down
Nedavno posijan
Nedavno posijan

Status: Offline
Bodovi: 40
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje tea... Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Tema: Ja kao početnik
    Objavljeno: 10 Travanj 2009 u 10:57
još sam početnik(kao šta se vidi po ovom mojem prvom radu,ali nadam se napretku!Vi iskusniji,komentirajte,mada i sama znam koliko grešaka imam!
Kutiju sam farbala temperom,i kako sam zalijepila salvetu tako mi se je tempera pomiješala sa ljepilom!CryAngry
Carpe diem

Iskoristi dan
Na vrh
Sponzorirani linkovi

Na vrh
tea... View Drop Down
Nedavno posijan
Nedavno posijan

Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje tea... Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 10 Travanj 2009 u 11:03
Carpe diem

Iskoristi dan
Na vrh
tea... View Drop Down
Nedavno posijan
Nedavno posijan

Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje tea... Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 10 Travanj 2009 u 11:11
Carpe diem

Iskoristi dan
Na vrh
proljeće View Drop Down
Cvjetni guru
Cvjetni guru

Bodovi: 7005
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje proljeće Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 10 Travanj 2009 u 11:13
Tea dobro nam došla!!!

Ja za farbanje ne koristim temperu, jer su cure već prije pisale da se može dogoditi da se tempera razmaže.
Ako su ti akrilne boje skupe ( mnogima jesu) probaj sa nekim zamjenskim. Ja osobno koristim boje od fasadeksa ( 0,75 l košta oko 33,00 kune) moraš paziti samo da budu na bazi vode...
Netko čak koristi i boju za beton.