Početna stranica Početna stranica > Vrt - Forum o vrtovima > Moj vrt u slikama
  Aktivne teme Aktivne teme RSS Feed - Moj medvjeđi vrt
  Pomoć Pomoć  Pretraga foruma   Događanja   Registracija Registracija  Prijava Prijava


Moj medvjeđi vrt

 Odgovori Odgovori Stranica  123 83>
Korisnik
Poruka
Medvjed34 View Drop Down
Odrastao grm
Odrastao grm
Avatar

Pridružen: 13 Travanj 2010
Lokacija: Croatia
Status: Offline
Bodovi: 1640
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje Medvjed34 Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Tema: Moj medvjeđi vrt
    Objavljeno: 18 Travanj 2010 u 18:21
Obzirom da sam početnik u vrtu i na ovim stranicama, ovdje ću polako predstavljati svoj vrt i njegov rast. Znam da je u odnosu na mnoge vrtove ovdje moj za posramit se, ali s vremenom će i moj biti za čisto uživanje, uvjeren sam u to...
Ovdje je moja kozjokrvina, posađena prošle godine. Za sada samo lisnata, ali uskoro...
[IMG">http://www.cvijet.info/images/galleries/640-480/bf898212-Picture%20051.jpg" />
Na vrh
Sponzorirani linkovi


Na vrh
Medvjed34 View Drop Down
Odrastao grm
Odrastao grm
Avatar

Pridružen: 13 Travanj 2010
Lokacija: Croatia
Status: Offline
Bodovi: 1640
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje Medvjed34 Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 18 Travanj 2010 u 18:24


Ograđeni grmić
Na vrh
sarajka View Drop Down
Neukroćena biljka
Neukroćena biljka
Avatar

Pridružen: 28 Siječanj 2010
Status: Offline
Bodovi: 3644
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje sarajka Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 18 Travanj 2010 u 19:02
O dobro nam došla .vidi se da će tu biti puno stvari za uživanje, jedva čekam nove slikice,moraču  MM  poslati na obuku za taj plot ima i on pokušaja ali nije mu tako dobar
Na vrh
Mari,5510 View Drop Down
Cvjetni guru
Cvjetni guru
Avatar

Pridružen: 30 Srpanj 2009
Lokacija: Hrvatska
Status: Offline
Bodovi: 12480