Početna stranica Početna stranica > Hobistika - Forum za hobi > Ostala hobistika > Razni hobi
  Aktivne teme Aktivne teme RSS Feed - Moji radovi na staklu
  Pomoć Pomoć  Pretraga foruma   Događanja   Registracija Registracija  Prijava Prijava


Moji radovi na staklu

 Odgovori Odgovori Stranica  123 8>
Korisnik
Poruka
Vjetar View Drop Down
Upravo klijam
Upravo klijam
Avatar

Pridružen: 22 Kolovoz 2010
Status: Offline
Bodovi: 125
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje Vjetar Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Tema: Moji radovi na staklu
    Objavljeno: 26 Prosinac 2010 u 22:40
Nadam se da ću konačno uspjeti pokazati svoje radove . Ja sam početnik ,kako u oslikavanju stakla,tako i u pojavljivanju na Forumu . Veliki pozdrav svim prijateljima !!!
Na vrh
Sponzorirani linkovi


Na vrh
Vjetar View Drop Down
Upravo klijam
Upravo klijam
Avatar

Pridružen: 22 Kolovoz 2010
Status: Offline
Bodovi: 125
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje Vjetar Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 26 Prosinac 2010 u 23:00
Na vrh
Vjetar View Drop Down
Upravo klijam
Upravo klijam
Avatar

Pridružen: 22 Kolovoz 2010
Status: Offline
Bodovi: 125
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje Vjetar Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 26 Prosinac 2010 u 23:08
Na vrh
Vjetar View Drop Down
Upravo klijam
Upravo klijam
Avatar

Pridružen: 22 Kolovoz 2010
Status: Offline
Bodovi: 125
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje Vjetar Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 26 Prosinac 2010 u 23:11
Na vrh
Vjetar View Drop Down
Upravo klijam
Upravo klijam
Avatar

Pridružen: 22 Kolovoz 2010
Status: Offline
Bodovi: 125
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje Vjetar Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 26 Prosinac 2010 u 23:12