Početna stranica Početna stranica > Ostalo - Sve i svašta o biljkama i cvijeću > Savjeti
  Aktivne teme Aktivne teme RSS Feed - početnik - savjeti korak po korak
  Pomoć Pomoć  Pretraga foruma   Događanja   Registracija Registracija  Prijava Prijava


početnik - savjeti korak po korak

 Odgovori Odgovori
Korisnik
Poruka
Klara 32 View Drop Down
Novo sjeme
Novo sjeme


Pridružen: 05 Listopad 2011
Status: Offline
Bodovi: 2
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje Klara 32 Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Tema: početnik - savjeti korak po korak
    Objavljeno: 05 Listopad 2011 u 10:57
Pozdrav svima! Nova sam na ovom forumu, kao što sam i apsolutni početnik u uzgaoanju cvijeća i uređivanju balkona pa molim moderatore da temu premjeste ako nije na pravom mjestu a sve vas, znalce, za korisne savjete i to u stilu: korak po korak Smile.
Po prvi put imam u stanu (ZG) lodju okrenutu na istok, duljine 7m, sa već ugrađenom žardinjerom u zidu ograde lodje (ako me razumijete na sto mislim).  Ona je duga cijelom duljinom lodje, široka koliko je širok taj zid i dubine cca 30-40cm.
Kako se nikad nisam imala prilike baviti cvijecem i biljkama, nemam ideju sto posaditi, kada i kako, a stvarno bih se htjela upustiti u te vode, sad kad vec imam priliku.
Dakle, sto bi mi preporucili da napravim s tom zardinjerom u ovo doba godine? Da li se vec sad moze nesto posaditi, sto moze prezimiti? Sto i gdje nabaviti?
Od mog vrlo skromnog poznavanja bilja, samo znam da bi htjela imati koji grmic lavande i ruzmarina, ako je to moguce u ovim uvjetima  (i kad se to uopce sadi i gdje se nabavi?) i mjesta za sezonsko cvijece u proljece. Sve ostalo, molim da mi predlozite.  Od susjeda u zgradi sam vidjela da imaju puno malih cempresa, i tako nekih zimzelenih biljaka.
Molim dakle savjet: odakle krenuti u ovo doba godine u uređenju balkona? sto i gdje nabaviti i kako posaditi?
Hvala puno unaprijed svima!
Na vrh
Sponzorirani linkovi


Na vrh
natalija View Drop Down