Početna stranica Početna stranica > Vrt - Forum o vrtovima > Uređenje i planiranje vrta
  Aktivne teme Aktivne teme RSS Feed - Sobne biljke - jednostavne za uzgoj
  Pomoć Pomoć  Pretraga foruma   Događanja   Registracija Registracija  Prijava Prijava


Sobne biljke - jednostavne za uzgoj

 Odgovori Odgovori
Korisnik
Poruka
Meow View Drop Down
Novo sjeme
Novo sjeme
Avatar

Pridružen: 25 Siječanj 2009
Lokacija: Croatia
Status: Offline
Bodovi: 48
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje Meow Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Tema: Sobne biljke - jednostavne za uzgoj
    Objavljeno: 26 Siječanj 2016 u 16:22
Bok svima,

pročitala sam skoro sve teme, ali sve biljke koje su mi prekrasne su i teške za uzgojiti, a ja sam potpuni početnik, volim jako cvijeće, ali često mi umru, npr orhideje nisam nikad uspjela uzgojiti. 

Kako smo sad kupili novi stan, htjela bih ga obogatiti prekrasnim biljkama ali ne znam koje su jednostavne za uzgoj za početnike?

Meni se sviđaju Azalea, streptocarpus, gardenia, orhideje... Njih ću svakako kupiti i probati uzgojiti prema uputama na ovom forumu, ali osim njih ne znam koje biljke da si kupim, a da ih ne mogu lako uništiti. 
Od onih zelenih, volim bujne grmiće, svijetlo zelene, ne znam uopće koje vrste bi mogla posaditi pa zato otvaram ovu temu, kako bi me savjetovali.


Bilo bi odlično kada bi mi mogli savjetovati ili jednostavne, lijepe vrste pa da ih kupim(ako vi prodajete, kupila bi i od vas). 

Vi ste svi stručnjaci i kad vidim vaše biljke nadam se da ću i ja tako imati jednog dana. Mislim da se dotad trebam učiti na manje kompliciranima. 


Uvjeti u stanu:

Tokom dana dok nas nema je temp na termostatu na 16 stupnjeva, a kad smo u stanu onda grijemo na max 21. 

Suh je zrak vjerojatno ali lako ja kupim ovlaživač ako će to pomoći biljakama.

Biljke bi mogla staviti na klupice na prozoru, ili na klupice iznad radijatora(Ako to ikoja biljka može preživjeti).

Stan ima prozore na svim stranama svijeta.