Početna stranica Početna stranica > Ostalo - Sve i svašta o biljkama i cvijeću > Savjeti
  Aktivne teme Aktivne teme RSS Feed - molim pomoć i savjete
  Pomoć Pomoć  Pretraga foruma   Događanja   Registracija Registracija  Prijava Prijava


molim pomoć i savjete

 Odgovori Odgovori
Korisnik
Poruka
mrvica. View Drop Down
Nedavno posijan
Nedavno posijan
Avatar

Pridružen: 06 Kolovoz 2009
Lokacija: Croatia
Status: Offline
Bodovi: 69
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje mrvica. Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Tema: molim pomoć i savjete
    Objavljeno: 27 Veljača 2010 u 20:55
e ovako totalni sam laik za cvijeće Embarrassed

imala sam par cvijetića u životu ali nažalost nisu opstali Cry

Zanima me što bi uspjevalo u stanus tim da nemam baš idealne uvjete Angry
stan je dosta mračan pogotovo dnevni boravak i zrak je dosta suh

Iskreno se nadam da postoji bar par biljčica što bi podnjele ove grozne uvjete


Molim savjete od vas iskusnih Big%20smile

i gdje je najbolje kupovati cvijeće ???? (plac, cvjećarne, veliki dućani....)
početnik u svemu :)
Na vrh
Sponzorirani linkovi


Na vrh
shasha View Drop Down
Cvjetni guru
Cvjetni guru
Avatar

Pridružen: 25 Ožujak 2007
Status: Offline
Bodovi: 11064
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje shasha Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 27 Veljača 2010 u 21:11
Pozdrav Mrvice i dobro nam došla.
Što se cvijeća tiče,uvijek ima nekog koje uspjeva.
Prvi je Zamioculcas(tu pogledaj nešto više o njemu http://www.cvijet.info/forum/forum_posts.asp?TID=527)
E sad,koliko mračno,koliko soba imaš,gdje bi bilo mjesta za cvijeće.Prozori.Na koju stranu gledaju?
Daj nešto pobliže  pa ćemo ti brzo napuniti stanBig%20smile
Na vrh
ivna View Drop Down
Trajnica
Trajnica
Avatar

Pridružen: 24 Listopad 2009
Status: Offline
Bodovi: 2773