Početna stranica Početna stranica > Drveće, živice, palme ruže i bonsa -Forum o drveću > Drveće
  Aktivne teme Aktivne teme RSS Feed - Paulownia tomentosa
  Pomoć Pomoć  Pretraga foruma   Događanja   Registracija Registracija  Prijava Prijava


Paulownia tomentosa

 Odgovori Odgovori Stranica  <1 212223
Korisnik
Poruka
Drveniri View Drop Down
Novo sjeme
Novo sjeme


Pridružen: 16 Svibanj 2015
Lokacija: Rijeka
Status: Offline
Bodovi: 3
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje Drveniri Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 16 Svibanj 2015 u 03:52
Ovo je manja visine oko 70 cm. Molim vas savjete jer ne zelim da mi sve propadne a totalni sam laik u vrtu

http://s1167.photobucket.com/user/ridrveni/media/Mobile%20Uploads/20150511_174107_zpscsv0wmbn.jpg. -
Na vrh
Sponzorirani linkovi


Na vrh
ajama View Drop Down
Cvjetni guru
Cvjetni guru
Avatar

Pridružen: 30 Siječanj 2012
Lokacija: slavonija,
Status: Offline
Bodovi: 5957
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje ajama Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 16 Svibanj 2015 u 19:02
voljela bih da se jave neki veći znalci,ali ja bih odrezala stabljiku.a ostavila ove mladice odozdola.izrast će jaka mladica koja će biti ravna i bez postraničnih grana,jer treba rasti u visinu
-poslije igre i kralj i pijun idu u istu kutiju-
Na vrh
catalpa View Drop Down
Odrastao grm
Odrastao grm


Pridružen: 16 Srpanj 2014
Lokacija: zagorje
Status: Offline
Bodovi: 1763
Opcije poruke Opcije poruke   Hvala (0) Hvala(0)   Citiranje catalpa Citiranje  OdgovoriOdgovor Direktni link do posta Objavljeno: 16 Svibanj 2015 u 20:50
Prvu godinu se sadi u vrt, treba puno vode, sljedećeg proljeća se reže do tla i potjerat će nova biljka, potrebno je puno zaljevanja do treće godine.
Na vrh
Zagi View Drop Down
Nedavno posijan
Nedavno posijan
Avatar

Pridružen: 20 Studeni 2013
Status: Offline
Bodovi: 82